»Ko vidiš te slike, kakšna je bila Ljubljana s svojimi praznimi in podrtimi hišami, zapuščenimi industrijskimi objekti in kaj je danes, kako so delavci tlakovali ulice, kako smo kopali po Slovenski cesti in po preostalih ulicah, to je nekaj res fascinantnega.«
»Celotna Evropa ta trenutek, ko se v Evropskem parlamentu dogajajo različna usklajevanja, pravi, da potrebujemo revizijo zelenega dogovora, Slovenija pa, kot kaže, tudi osnutek NEPN-ja, še vedno trmari pri tem, da se pod krinko zelenega dogovora dogaja zelo močna t. i. zelena ideologija, kjer bosta zelo velike posledice utrpeli zlasti gospodarstvo in prebivalstvo.«
»Če želimo ljudi preusmeriti k uporabi javnega prevoza, je treba najprej javni promet spremeniti v učinkovitega in cenovno ugodnega.«
»Ni več meseca, da kakšna sončna elektrarna ne bi zgorela.«
»Namesto tega bi se morali v državi osredotočiti na izgradnjo hidroelektrarn na srednji Savi in drugega bloka jedrske elektrarne.«
»Celotna Evropa ta trenutek, ko se v Evropskem parlamentu dogajajo različna usklajevanja, pravi, da potrebujemo revizijo zelenega dogovora, Slovenija pa, kot kaže, tudi osnutek NEPN-ja, še vedno trmari pri tem, da se pod krinko zelenega dogovora dogaja zelo močna t. i. zelena ideologija, kjer bosta zelo velike posledice utrpeli zlasti gospodarstvo in prebivalstvo.«
»Če želimo ljudi preusmeriti k uporabi javnega prevoza, je treba najprej javni promet spremeniti v učinkovitega in cenovno ugodnega.«
»Ni več meseca, da kakšna sončna elektrarna ne bi zgorela.«
»Namesto tega bi se morali v državi osredotočiti na izgradnjo hidroelektrarn na srednji Savi in drugega bloka jedrske elektrarne.«
»Širimo to kot enega izmed trendov, tako kot moda je, da se vozimo ekološko, da uporabljamo javna prevozna sredstva.«
»Da najdeš svoj slog, v katerem se počutiš udobno in da znaš ta oblačila nositi, ker se mi zdi, da človek in oblačilo kar sodita skupaj.«
»Vseeno imamo zavedanje o tej tradiciji, ki je iz tukaj izhajala, tako da bi rekla, da je prihodnost nas oblikovalcev kar lepa.«
»Zdaj so priljubljena rabljena in starodobna oblačila. Pri njih občudujemo tudi kakovost, saj so že nošena.«
»Gre za več kot 30 linij, ki jih organiziramo lokalne skupnosti, razvojne agencije, turizmi, tako da lahko mirno rečem, da je, ob upoštevanju dejstva, da je nekaj tudi javnega prevoza, človek v Julijskih Alpah brez lastnega avtomobila popolnoma mobilen.«
»Ampak imamo na tej hrbtenici med primorskim in gorenjskim delom Julijskih Alp tudi vlak. Po dogovoru s Slovenskimi železnicami se letos uvajajo kolesarjem bolj prilagojeni vlaki v jutranjem in popoldanskem času.«
»Zaradi sprememb in povečanih potreb ter koristi izvajanja ukrepa na področju trajnostne mobilnosti se izhodiščna vrednost projekta s sedmih milijonov evrov zvišuje na 17 milijonov evrov.«
»Veseli nas, da lahko slovenskim voznikom ponudimo enako kakovostna goriva, izdelke in storitve, ki jih vsak dan uživa milijone Shellovih strank po vsem svetu.«
»Vse vabim k uporabi vlakov, pa ne samo v četrtek, ampak celo leto.«
»To je tista stvar, ki je osnova, da lahko potnike še v večjem številu privabimo na javni potniški promet, posledično tudi na železnice.«
»To je eden od korakov, ki bistveno vpliva na to, da bo javni prevoz bolj udoben, prijeten.«
»Glede na to, da se večina investicij začne v kratkem, verjetno se že prihodnje leto začne graditi tudi novo glavno postajališče v Ljubljani, je to zagotovilo, da bo javni potniški promet v Sloveniji naredil še večjo stopnico in bo dohitel tudi tiste države, s katerimi se hočemo primerjati, kot so Avstrija, Švica in Nemčija.«
»Ljudi želimo prepričati in jim pokazati, da se z uporabo javnega prevoza da priti skozi dan, skozi vse tiste obveznosti, ki jih imamo.«
»Cene vozovnic se nižajo, določene skupine imajo tudi brezplačen javni prevoz.«
»Naš zakon izboljšuje kakovost življenja za vse Berlinčane. Želimo si, da bi ljudje lahko spali pri odprtih oknih in da bi se otroci spet lahko igrali na ulici. Zlasti otroci in starejši so ogroženi zaradi avtomobilov. Prav tako bi morali stari starši imeti možnost varne vožnje s kolesom in dovolj klopi, na katerih bi si lahko oddahnili.«
»Senat nima smiselnega načrta za preoblikovanje v smeri trajnostnega in pravičnega prometa. E-avtobusi in nekaj kilometrov kolesarskih stez v petih letih preprosto ne zadostuje. V Berlinu je na cestah preveč avtomobilov, ki onesnažujejo zrak zaradi obrabe pnevmatik, zasedajo veliko preveč skupnega prostora in po nepotrebnem ogrožajo človeška življenja, pa naj bodo električni ali dizelski.«
»Medtem ko mobilnost uporabnikom prinaša številne koristi, naša družba zanjo plačuje tudi določeno ceno.«
»Država še vedno počne to, kar je zastavila leta 1970, ko je bil sprejet prvi nacionalni program za avtoceste.«
»Avtomobil je ne nazadnje zelo drag. Zavedati se moramo, da smo Slovenci tretji v Evropi po porabi domačega proračuna za avtomobil.«
»Trajnostna mobilnost je koncept, v katerem lahko vsak zadovolji svojo potrebo po premikanju, torej da pride od točke A do točke B ob hkratnem znižanju negativnih učinkov, ki jih prinaša avtomobilski promet.«
»Na poteh, ki trajajo manj kot eno uro, so vlaki ponekod konkurenčni avtomobilom.«