»Za Slovenijo je določeno, da prejme 0,5 odstotka od vseh prihodkov, ki so ustvarjeni na ravni Evropske unije iz prodaje teh kuponov. Dražbe potekajo na evropski ravni praktično vsak mesec.«
»V preteklem letu smo glavnino denarja izplačali za zamenjavo kurilnih naprav, za nove toplotne črpalke v gospodinjstvih, za energetsko sanacijo stavb najranljivejših, spodbudili smo tudi nakup novih električnih vodikovih avtobusov v javnem potniškem prometu.«
»Ko vidiš te slike, kakšna je bila Ljubljana s svojimi praznimi in podrtimi hišami, zapuščenimi industrijskimi objekti in kaj je danes, kako so delavci tlakovali ulice, kako smo kopali po Slovenski cesti in po preostalih ulicah, to je nekaj res fascinantnega.«
»Celotna Evropa ta trenutek, ko se v Evropskem parlamentu dogajajo različna usklajevanja, pravi, da potrebujemo revizijo zelenega dogovora, Slovenija pa, kot kaže, tudi osnutek NEPN-ja, še vedno trmari pri tem, da se pod krinko zelenega dogovora dogaja zelo močna t. i. zelena ideologija, kjer bosta zelo velike posledice utrpeli zlasti gospodarstvo in prebivalstvo.«
»Celotna Evropa ta trenutek, ko se v Evropskem parlamentu dogajajo različna usklajevanja, pravi, da potrebujemo revizijo zelenega dogovora, Slovenija pa, kot kaže, tudi osnutek NEPN-ja, še vedno trmari pri tem, da se pod krinko zelenega dogovora dogaja zelo močna t. i. zelena ideologija, kjer bosta zelo velike posledice utrpeli zlasti gospodarstvo in prebivalstvo.«
»Gre za več kot 30 linij, ki jih organiziramo lokalne skupnosti, razvojne agencije, turizmi, tako da lahko mirno rečem, da je, ob upoštevanju dejstva, da je nekaj tudi javnega prevoza, človek v Julijskih Alpah brez lastnega avtomobila popolnoma mobilen.«
»Ampak imamo na tej hrbtenici med primorskim in gorenjskim delom Julijskih Alp tudi vlak. Po dogovoru s Slovenskimi železnicami se letos uvajajo kolesarjem bolj prilagojeni vlaki v jutranjem in popoldanskem času.«
»Zaradi sprememb in povečanih potreb ter koristi izvajanja ukrepa na področju trajnostne mobilnosti se izhodiščna vrednost projekta s sedmih milijonov evrov zvišuje na 17 milijonov evrov.«
»Veseli nas, da lahko slovenskim voznikom ponudimo enako kakovostna goriva, izdelke in storitve, ki jih vsak dan uživa milijone Shellovih strank po vsem svetu.«
»Glede na to, da se večina investicij začne v kratkem, verjetno se že prihodnje leto začne graditi tudi novo glavno postajališče v Ljubljani, je to zagotovilo, da bo javni potniški promet v Sloveniji naredil še večjo stopnico in bo dohitel tudi tiste države, s katerimi se hočemo primerjati, kot so Avstrija, Švica in Nemčija.«
»Naš zakon izboljšuje kakovost življenja za vse Berlinčane. Želimo si, da bi ljudje lahko spali pri odprtih oknih in da bi se otroci spet lahko igrali na ulici. Zlasti otroci in starejši so ogroženi zaradi avtomobilov. Prav tako bi morali stari starši imeti možnost varne vožnje s kolesom in dovolj klopi, na katerih bi si lahko oddahnili.«
»Senat nima smiselnega načrta za preoblikovanje v smeri trajnostnega in pravičnega prometa. E-avtobusi in nekaj kilometrov kolesarskih stez v petih letih preprosto ne zadostuje. V Berlinu je na cestah preveč avtomobilov, ki onesnažujejo zrak zaradi obrabe pnevmatik, zasedajo veliko preveč skupnega prostora in po nepotrebnem ogrožajo človeška življenja, pa naj bodo električni ali dizelski.«